Online hibabejelentő felületünk az Ön kényelmét, gyors és precíz ügyintézését szolgálja. Kérjük, pontosan töltse ki az alábbi táblázatot, hogy maximális szervizszolgáltatást nyújthassunk Önnek és készülékének.

1. Lehetőség
A készüléken található diagnosztikai program segítségével tudja a hibát beazonosítani:
- Kapcsolja be a készüléket, és amikor feljön a Dell logó nyomja folyamatosan az F12 billentyűt.
- A megjelenő menüből a kurzor nyilak segítségével válassza ki a Diagnostics menüpontot, majd nyomja meg az Enter billentyűt.
- Ha a diagnosztika hibát talál, akkor a képernyőn megjelenik egy hibakód (Error code). Ezt a hibakódok kérjük jegyezze fel és a c-szerviz@chs.hu (Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse) e-mail címen vegye fel a kapcsolatot szervizünkkel.

2. Lehetőség
- Nyissa meg a következő oldalt: https://www.dell.com/support/home/hu/hu/19
- Írja az Ön gépének a hétjegyű gyári számát (service tagét) majd nyomja meg az ENTER billentyűt.
- A gép adatai alatt található fülek közül válassza ki a Diagnostics menüpontot, majd a FULL TEST pontra kattinva, indítsa el a tesztet.
- Ha a diagnosztika hibát talál, akkor a képernyőn megjelenik egy hibakód (Error code). Ezt a hibakódok kérjük jegyezze fel és a c-szerviz@chs.hu (Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse) e-mail címen vegye fel a kapcsolatot szervizünkkel.

Amennyiben lehetősége van rá, töltsön fel képet a garanciajegyről, számlamásolatról és a sérült/hibás termékről is.

    Cím (kötelező):

    Készülék gyári száma (kötelező):

    Készülék gyártója:

    DellHPLenovoSamsungEgyéb

    Készülék típusa:

    NotebookPCMonitorNyomtatóEgyéb:

    Amennyiben Dell készülékkel rendelkezik, kérem futtassa le a diagnosztikát, és utána töltse ki az Error-code és Validation-code mezőket.

    Dell online diagnosztika futtatásának indítása

    Csatolandó fájlok, képek feltöltése (Maximum 2,5MB / fájl, Támogatott formátumok: PDF, JPG, JPEG)
    (Garancia levél | DELL esetén garancia levél és a készülék alján található Service Tag fényképének csatolása kötelező):



    Garanciális/térítéses-e a javítás (kötelező):

    GaranciálisTérítéses

    NemIgen

    Feltételek elfogadása - ÁSZF | Adatkezelési tájékoztató (kötelező)

    Igen

    A szerviz ügyintézéssel kapcsolatos általános tudnivalókat tudomásul vettem, elfogadom - a lap alján olvasható (kötelező)

    Igen

    - A szervizünkben leadott terméken tárolt adatok, információk megőrzése, mentése a megrendelő KIZÁRÓLAGOS feladata. Ezért kérjük minden esetben mentse fontos adatait.
    - Amennyiben Bitlocker titkosítás védi a számítógépet, kérjük a titkosítást feloldani, mert amennyiben alaplap vagy HDD/SSD csere történik a gépben az adatok nem lesznek visszaállíthatók, (kivéve ha van Microsoft fiókja). A meglévő titkosításból adódó adatvesztésért nem tudunk felelősséget vállalni.
    - A fennálló rejtett hibákért, sérülésekért illetve adatvesztésért a C Szerviz Kft. nem felel, az azokból eredő károkat a megrendelő viseli.
    - Fizetős javításoknál a szükséges alkatrészek hiánya miatt az eredetileg közölt javítási idő esetenként meghosszabbodhat.
    - A fizetős javításoknál az árajánlat elfogadásától függetlenül bevizsgálási díjat számítunk fel, melynek összege 6.000 Ft.
    - Az át nem vett, megjavított készülékeket az Ön írásbeli értesítését követően 3 hónapig őrizzük, majd megsemmisítjük.
    - Garanciális javítás a 151/2003. (IX.22.) Korm. rend. értelmében csak érvényes számla vagy szabályosan kitöltött jótállási jegy leadásával vehető igénybe.
    - A megjavított, vagy cserélt készülékeket csak a megrendelő/munkalap eredeti példánya ellenében adjuk át.
    - Minden egyes termék átvételéről és átadásáról kamerafelvétel készül.

    A C Szerviz Kft az ide vonatkozó törvény (GDPR) előírásainak megfelelően kezeli az Ügyfelei személyes adatait. A weboldalon található ÁSZF valamint Adatkezelési Tájékoztatót elfogadom, és aláírásommal tudomásul veszem személyes adataim kezelését!