
A C Szerviz a CHS Hungary Kft. áruházaiban vásárolt termékek garanciális szervize.
Hogyan veheti igénybe a garanciális ügyintézést:
1. lépés
Ellenőrizze a garancia érvényességét
2. lépés
Jelentse be a hibát e-mailben, vagy töltse ki online hibabejelentőnket.
3. lépés
Csatolja az érvényes garanciajegyét
4. lépés
Garanciális ügyintézés kizáró feltételei
1. Ellenőrizze a garancia érvényességét
Keresse meg a dátummal és bélyegzővel ellátott, a készülék adatait tartalmazó, vásárlást igazoló számlát vagy a pontosan kitöltött jótállási jegyet. Hogyha elvesztette érvényes jótállási jegyét, lehetősége van pótolni azt, a dátummal és bélyegzővel ellátott, a készülék adatait tartalmazó számla bemutatásával; ezért kérjük, minden esetben őrizze meg a vásárlási blokkot/számlát.
2. Érvényesítse a garanciát
Garanciális igényét a jótállási jegyen feltüntetett határidőig érvényesítheti a C Szerviz Kft Budaörsi telephelyén. írjon nekünk e-mailt, vagy töltse ki online hibabejelentőnket. Amennyiben a vásárláskor gyártói Jótállási jegyet kapott, akkor jótállási igényével a jótállási jegyen feltüntetett márkaszervizt tudja keresni.
3. Milyen dokumentumokat hozzon magával / helyezzen el a futárral küldendő csomagban?
- Az érvényesen kitöltött, jótállási jegyet
- A vásárlást igazoló blokkot, számlát (másolatát)
- Amennyiben van – hibaleírást, hibakódot, esetleg fényképet, videót, egyéb dokumentációt a hibáról
4. Garanciális ügyintézés kizáró feltételei
- helytelen telepítés
- rendeltetésellenes használat
- a gyártó által nem jóváhagyott átalakítás
- idegen beavatkozás
- szakszerűtlen kezelés (ezt a javítást végző szerviz bizonyítja)
- helytelen tárolás
- iparszerű igénybevétel
- elemi kár
- külső tényezők által keletkezett hiba (pl. szennyeződés, folyadék, áramingadozás)
- vásárlást igazoló számla hiánya
Figyelem! A hardver és szoftver meghibásodásából bekövetkező adatvesztésért nem vállalunk felelősséget! Az adatmentésről minden esetben a vásárló köteles gondoskodni!
Országos partneri hálózat
Futárszolgálatunk az ország egész területén működik, illetve kiterjedt országos partneri hálózattal rendelkezünk.
Ha garanciája már nem érvényes, vegye igénybe térítéses javításunkat!
Kérdése van? Írjon nekünk emailt vagy keresse ügyfélszolgálati munkatársunkat chaten!