A C Szerviz a CHS Hungary Kft. áruházaiban vásárolt termékek garanciális szervize.

Hogyan veheti igénybe a garanciális ügyintézést:

1. lépés

Ellenőrizze a garancia érvényességét

2. lépés

Jelentse be a hibát e-mailben, vagy töltse ki online hibabejelentőnket.

3. lépés

Csatolja az érvényes garanciajegyét

4. lépés

Garanciális ügyintézés kizáró feltételei

1. Ellenőrizze a garancia érvényességét

Keresse meg a dátummal és bélyegzővel ellátott, a készülék adatait tartalmazó, vásárlást igazoló számlát vagy a pontosan kitöltött jótállási jegyet. Hogyha elvesztette érvényes jótállási jegyét, lehetősége van pótolni azt, a dátummal és bélyegzővel ellátott, a készülék adatait tartalmazó számla bemutatásával; ezért kérjük, minden esetben őrizze meg a vásárlási blokkot/számlát.

2. Érvényesítse a garanciát

Garanciális igényét a jótállási jegyen feltüntetett határidőig érvényesítheti a C Szerviz Kft Budaörsi telephelyén. írjon nekünk e-mailt, vagy töltse ki online hibabejelentőnket. Amennyiben a vásárláskor gyártói Jótállási jegyet kapott, akkor jótállási igényével a jótállási jegyen feltüntetett márkaszervizt tudja keresni.

3. Milyen dokumentumokat hozzon magával / helyezzen el a futárral küldendő csomagban?

  1. Az érvényesen kitöltött, jótállási jegyet
  2. A vásárlást igazoló blokkot, számlát (másolatát)
  3. Amennyiben van – hibaleírást, hibakódot, esetleg fényképet, videót, egyéb dokumentációt a hibáról

4. Garanciális ügyintézés kizáró feltételei

  • helytelen telepítés
  • rendeltetésellenes használat
  • a gyártó által nem jóváhagyott átalakítás
  • idegen beavatkozás
  • szakszerűtlen kezelés (ezt a javítást végző szerviz bizonyítja)
  • helytelen tárolás
  • iparszerű igénybevétel
  • elemi kár
  • külső tényezők által keletkezett hiba (pl. szennyeződés, folyadék, áramingadozás)
  • vásárlást igazoló számla hiánya

 

Figyelem! A hardver és szoftver meghibásodásából bekövetkező adatvesztésért nem vállalunk felelősséget! Az adatmentésről minden esetben a vásárló köteles gondoskodni!

Országos partneri hálózat

Futárszolgálatunk az ország egész területén működik, illetve kiterjedt országos partneri hálózattal rendelkezünk.

Ha garanciája már nem érvényes, vegye igénybe térítéses javításunkat!

Kérdése van? Írjon nekünk emailt vagy keresse ügyfélszolgálati munkatársunkat chaten!

Központi e-mail címünk: c-szerviz@chs.hu
Alkatrész rendelés, ajánlatkérés: c-alkatresz@chs.hu
Kedves Ügyfeleink! Tájékoztatjuk, hogy online hibabejelentőnk átmenetileg nem működik!
This is default text for notification bar