Házhozszállítás

Házhozszállítás

Számunkra maximálisan fontos az Ön kényelme és optimális időbeosztása, ezért szervizszolgáltatásainkat csupán pár kattintással megrendelheti otthonról vagy akár munkahelyéről is. Igény esetén futárunk elhozza és a megadott címre visszaszállítja eszközeit; a számlát előre utalással vagy készpénzes utánvéttel rendezheti. Amennyiben a csomag megadott címről szervizbe szállítását is megrendeli, kérjük, a csomagolási útmutató szerint járjon el.
1

1. Használja az eredeti csomagolást

Lehetőség szerint az eredeti csomagolásba, az eredeti kitöltő anyag segítségével csomagolja be a készüléket.

2

Pótolja az eredeti csomagolást

Ha már nincs meg az eredeti csomagolás, használjon többrétegű papírdobozt. Fontos, hogy ne legyen rajta szakadás, horpadás.

3

Töltse ki a teret

Gondoskodjon arról, hogy a doboz belseje és a termék közti teret megfelelő tömítőanyaggal töltse ki, hogy a készülék minden oldalról védve legyen. Ez lehet habszivacs vagy szorosan összetekert újságpapír is. Ne használjon pamutruhát, takarót vagy párnát, összegyűrt újságpapírt.

4

Ragassza le a dobozt

Használjon erős, legalább 5 cm (kb. 3 ujjnyi) vastag ragasztószalagot. A doboz minden élét ragassza le.

Szállítási díjaink

Szállítási díjaink normál, 1 munkanapos szállítási idő esetén (max. 20,kg-ig)
Csomag kiszállítása Magyarország területén, előre utalással fizetve 1.250 Ft (nettó 984 Ft)
Csomag kiszállítása Magyarország területén, utánvéttel fizetve a futárnál 1.850 Ft (nettó 1.457 Ft)
Csomag elvitele és kiszállítása Magyarország területén, előre utalással fizetve 2.100 Ft (nettó 1.653 Ft)
Csomag elvitele és kiszállítása Magyarország területén, utánvéttel fizetve a futárnál 2.500 Ft (nettó 1.968 Ft)
20 kg-nál nagyobb csomagok szállítása Kérje egyedi ajánlatunkat e-mailben: cszerviz@chs.hu!
Extra szállítás (a feladást követő napon 8–12 óra között és szombaton) Kérje egyedi ajánlatunkat e-mailben: cszerviz@chs.hu!
A hétköznap 12–14 óráig beérkezett rendeléseket a következő munkanapon teljesítjük.

Fontos! Átvételkor ellenőrizze az áru, illetve a csomagolás sértetlenségét, és probléma esetén jelezze azt a futárnak, valamint egyidejűleg kollégáinknak is. Utólagos, csomagolást vagy hiányt érintő panaszokat sajnos nem áll módunkban kezelni.

Ha további kérdése, észrevétele van a szállítással kapcsolatban, kérjük, a szerviz@chs.hu e-mail címen jelezze.

Házhozszállításos partnerünk a Sprinter Futárszolgálat

Hívja központi telefonszámunkat:   +36 1 451 35 80


Írjon központi e-mail címünkre   szerviz@chs.hu