A C Szerviz a Dell hivatalos magyarországi szervizközpontjaként a
Magyarországon forgalomba hozott Dell termékek garanciális márkaszervize.

Hogyan veheti igénybe a garanciális szervizszolgáltatást:

1. lépés

Ellenőrizze a garancia érvényességét

2. lépés

Jelentse be a hibát e-mailben, vagy töltse ki online hibabejelentőnket.

3. lépés

Jutassa el készülékét szervizünkbe

4. lépés

Csatoljon minden szükséges dokumentumot

1. Ellenőrizze a garancia érvényességét

Keresse meg a vásárlást igazoló blokkot, számlát (másolatát) és az érvényesen kitöltött, magyar nyelvű jótállási jegyet, amely

  • tartalmazza a vásárolt termék típusát, gyártási számát
  • az eladó nevét, és aláírását, pecsétjét
  • a vásárló nevét, adatait
  • a vásárlás dátumát

Ellenőrizze online a jótállást (http://www.dell.com/support/home/) vagy kérje munkatársaink segítségét.

2. Jelentse be a hibát

Ha Dell notebookja/PC-je/nyomtatója/tablete hibásodott meg, írjon nekünk e-mailt, vagy töltse ki online hibabejelentőnket.

3. Adja le készülékét szervizünkben, vagy vegye igénybe futárszolgáltatásainkat

Budaörsi telephelyünkön kívül készülékét országszerte számos vidéki partnerszervizünkben is leadhatja. Szállítási díj ellenében igénybe veheti futárszolgálatunkat is, mely részleteit itt tekintheti meg.

4. Milyen dokumentumokat hozzon magával / helyezzen el a futárral küldendő csomagban?

  • Az érvényesen kitöltött, jótállási jegyet
  • A vásárlást igazoló blokkot, számlát (másolatát)
  • Amennyiben van – hibaleírást, hibakódot, esetleg fényképet, videót, egyéb dokumentációt a hibáról
Országos partneri hálózat

Futárszolgálatunk az ország egész területén működik, illetve kiterjedt országos partneri hálózattal rendelkezünk.

Ha garanciája már nem érvényes, vegye igénybe térítéses javításunkat!

Kérdése van? Írjon nekünk emailt vagy keresse ügyfélszolgálati munkatársunkat chaten!

Központi e-mail címünk: c-szerviz@chs.hu
Alkatrész rendelés, ajánlatkérés: c-alkatresz@chs.hu