Online hibabejelentő

Online hibabejelentő felületünk az Ön kényelmét, gyors és precíz ügyintézését szolgálja. Kérjük, pontosan töltse ki az alábbi táblázatot, hogy maximális szervizszolgáltatást nyújthassunk Önnek és készülékének. Amennyiben lehetősége van rá, töltsön fel képet a garanciajegyről, számlamásolatról és a sérült/hibás termékről is.


Itt felveheti velünk a kapcsolatot:

Név (kötelező):

Email cím (kötelező):

Telefonszám (kötelező):

Készülék gyári száma (kötelező):

Készülék gyártója:
 Dell HP Samsung Egyéb

Készülék típusa:
 Notebook PC Monitor Nyomtató Egyéb:

Amennyiben Dell készülékkel rendelkezik, kérem futtassa le a diagnosztikát, és utána töltse ki az Error-code és Validation-code mezőket.

Dell diagnosztika futtatásának indítása

Error-Code:

Validation Code:

Hiba szöveges leírása:

Csatolandó fájlok, képek feltöltése
(Garancia levél | DELL esetén garancia levél és a készülék alján található Service Tag fényképének csatolása kötelező):

Garanciális/térítéses-e a javítás:
 Garanciális helyszínen Garanciális szervizben Térítéses

Szerviz futár szolgáltatás igénylése (szolgáltatási feltételek)
 Igen

Feltételek elfogadása  Igen

Futárszolgálatnak megadandó oda-vissza szállítási cím [IRÁNYÍTÓSZÁM, VÁROS, UTCA, HÁZSZÁM]:

Hívja központi telefonszámunkat:   +36 1 451 35 80


Írjon központi e-mail címünkre   szerviz@chs.hu