DELL márkaszerviz



A C Szerviz a Dell hivatalos magyarországi szervizközpontjaként a
Magyarországon forgalomba hozott Dell termékek garanciális márkaszervize.
1

1. lépés

Ellenőrizze a garancia érvényességét
2

2. lépés

Jelentse be a hibát
3

3. lépés

Jutassa el készülékét szervizünkbe
4

4. lépés

Csatoljon minden szükséges dokumentumot

Legújabb katalógus:

Dell

Országos partneri hálózat

Futárszolgálatunk az ország egész területén működik, illetve kiterjedt országos partneri hálózattal rendelkezünk.

Ellenőrizze a garancia érvényességét

Keresse meg a vásárlást igazoló blokkot, számlát (másolatát) és az érvényesen kitöltött, magyar nyelvű jótállási jegyet, amely

  • tartalmazza a vásárolt termék típusát, gyártási számát
  • az eladó nevét, és aláírását, pecsétjét
  • a vásárló nevét, adatait
  • a vásárlás dátumát
Ellenőrizze online a jótállást (http://www.dell.com/support/home/) vagy kérje munkatársaink segítségét.

Jelentse be a hibát

Ha Dell notebookja/PC-je/nyomtatója/tablete hibásodott meg, írjon nekünk e-mailt, hívja fel központi számunkat, vagy töltse ki online hibabejelentőnket.

Adja le készülékét szervizeinkben, vagy vegye igénybe futárszolgáltatásainkat

Budapesti és budaörsi telephelyeinken kívül készülékét országszerte számos vidéki partnerszervizünkben is leadhatja. Szállítási díj ellenében igénybe veheti futárszolgálatunkat is, mely részleteit itt tekintheti meg.

Milyen dokumentumokat hozzon magával / helyezzen el a futárral küldendő csomagban?

  1. Az érvényesen kitöltött, jótállási jegyet
  2. A vásárlást igazoló blokkot, számlát (másolatát)
  3. Amennyiben van – hibaleírást, hibakódot, esetleg fényképet, videót, egyéb dokumentációt a hibáról

Ha garanciája már nem érvényes, vegye igénybe térítéses javításunkat!

Hívja központi telefonszámunkat:   +36 1 451 35 80


Írjon központi e-mail címünkre   szerviz@chs.hu