A Dell garanciális javítás elindításához az alábbi információk és dokumentumok szükségesek. Ezeket a gyártó előírásai alapján minden garanciális javítás elindításához kötelező csatolni, ellenkező esetben a Dell sajnos nem fogadják be a hibabejelentést.

Kérjük, az alábbi pontokat vegyék figyelembe a javítási kérelem elküldése előtt:

 

  1. Dell diagnosztika lefuttatása (amennyiben lehetséges)

Ha a készülék bekapcsolható állapotban van, elsőként kérjük lefuttatni a beépített Dell diagnosztikát.
Bekapcsolás után az F12-es billentyű megnyomásával belép a BOOT menüben, ott kell kiválasztani a diagnosztikát.

A diagnosztika eredményét (fotó vagy hibaazonosító kód formájában) kérjük elküldeni.

 

  1. Címkés fotó a készülékről

A Dell minden esetben kéri, hogy a készülékről készüljön egy fotó, amin egy kézzel írt papír is látszódik. A fényképen jól olvashatóan látszódjon a készülék alján található gyáriszám (Service Tag vagy ST), illetve a kézzel megírt adatok.

A címkén az alábbi adatoknak kell szerepelniük:

  • Név
  • Cím
  • Telefonszám
  • Bejelentés dátuma
  • Bejelentés ideje (óra, perc)

Amennyiben a készülék aljáról lekopott a gyári szám, abban az esetben a BIOS-ba belépve kell lefényképezni a gyári számot a címkére írt adatokkal együtt.

  1. Egyéb komponensek esetén fotók a hibás részről

Ha a készülék valamilyen fizikai vagy működésbeli hibát mutat, kérjük, készítsenek fotókat a hibáról. Az alábbi alkatrészeknél van erre szükség:

  • LCD kijelző
  • Billentyűzet
  • Touchpad
  • LCD hátlap
  • Palmrest (csuklótámasz)

 

  1. LCD meghibásodása esetén szükséges

LCD teszt:

1.Kérjük, indítsa el az LCD tesztet (bekapcsolás közben tartsa lenyomva a bekapcsológombot + „d” billentyűt), és készítsen fotót a piros, zöld, kék és fehér képernyőről. Ezeknek a képek beküldése gyártói előírás, kijelző hiba esetén kötelező.

 

  1. Hűtési / ventilátorhiba esetén – Thermal Event Log

Amennyiben a hiba a ventilátort vagy a hűtést érinti, a gyártó minden esetben kéri a BIOS-ból elérhető Thermal Event Log naplót.

A log megtekintése:

  1. Kapcsolják be a gépet, és nyomják folyamatosan az F2 billentyűt a BIOS megnyitásához.
  2. A bal oldali menüben válasszák ki a System Log lehetőséget.
  3. Készítsenek fotót a Thermal Event Log tartalmáról, és küldjék el nekünk.

 

Kérjük, hogy a fenti anyagokat minden esetben csatolják, hogy a gyártó elfogadja a bejelentést, és mielőbb el tudjuk indítani a javítási folyamatot.

Amennyiben a fenti teszteket nem tudják elvégezni, abban az esetben a készülékért díjmentesen futárszolgálatot küldünk, és a javítás végeztével díjmentesen vissza is küldjük.

Köszönjük az együttműködést!