A Dell garanciális javítás elindításához az alábbi információk és dokumentumok szükségesek. Ezeket a gyártó előírásai alapján minden garanciális javítás elindításához kötelező csatolni, ellenkező esetben a Dell sajnos nem fogadják be a hibabejelentést.
Kérjük, az alábbi pontokat vegyék figyelembe a javítási kérelem elküldése előtt:
-
Dell diagnosztika lefuttatása (amennyiben lehetséges)
Ha a készülék bekapcsolható állapotban van, elsőként kérjük lefuttatni a beépített Dell diagnosztikát.
Bekapcsolás után az F12-es billentyű megnyomásával belép a BOOT menüben, ott kell kiválasztani a diagnosztikát.
A diagnosztika eredményét (fotó vagy hibaazonosító kód formájában) kérjük elküldeni.
-
Címkés fotó a készülékről
A Dell minden esetben kéri, hogy a készülékről készüljön egy fotó, amin egy kézzel írt papír is látszódik. A fényképen jól olvashatóan látszódjon a készülék alján található gyáriszám (Service Tag vagy ST), illetve a kézzel megírt adatok.
A címkén az alábbi adatoknak kell szerepelniük:
- Név
- Cím
- Telefonszám
- Bejelentés dátuma
- Bejelentés ideje (óra, perc)

Amennyiben a készülék aljáról lekopott a gyári szám, abban az esetben a BIOS-ba belépve kell lefényképezni a gyári számot a címkére írt adatokkal együtt.
-
Egyéb komponensek esetén fotók a hibás részről
Ha a készülék valamilyen fizikai vagy működésbeli hibát mutat, kérjük, készítsenek fotókat a hibáról. Az alábbi alkatrészeknél van erre szükség:
- LCD kijelző
- Billentyűzet
- Touchpad
- LCD hátlap
- Palmrest (csuklótámasz)
-
LCD meghibásodása esetén szükséges
LCD teszt:
1.Kérjük, indítsa el az LCD tesztet (bekapcsolás közben tartsa lenyomva a bekapcsológombot + „d” billentyűt), és készítsen fotót a piros, zöld, kék és fehér képernyőről. Ezeknek a képek beküldése gyártói előírás, kijelző hiba esetén kötelező.
-
Hűtési / ventilátorhiba esetén – Thermal Event Log
Amennyiben a hiba a ventilátort vagy a hűtést érinti, a gyártó minden esetben kéri a BIOS-ból elérhető Thermal Event Log naplót.
A log megtekintése:
- Kapcsolják be a gépet, és nyomják folyamatosan az F2 billentyűt a BIOS megnyitásához.
- A bal oldali menüben válasszák ki a System Log lehetőséget.
- Készítsenek fotót a Thermal Event Log tartalmáról, és küldjék el nekünk.
Kérjük, hogy a fenti anyagokat minden esetben csatolják, hogy a gyártó elfogadja a bejelentést, és mielőbb el tudjuk indítani a javítási folyamatot.
Amennyiben a fenti teszteket nem tudják elvégezni, abban az esetben a készülékért díjmentesen futárszolgálatot küldünk, és a javítás végeztével díjmentesen vissza is küldjük.
Köszönjük az együttműködést!