HP márkaszerviz
A C Szerviz a HP Compaq, Elitebook és Probook notebookok, valamint az Elitebook Tab készülékek garanciális márkaszervize.

1. lépés
Ellenőrizze a garancia érvényességét

2. lépés
Jelentse be a hibát

3. lépés
Juttassa el készülékét szervizünkbe

4. lépés
Csatoljon minden szükséges dokumentumot

Ellenőrizze a garancia érvényességét
Keresse meg a vásárlást igazoló blokkot, számlát (másolatát) és az érvényesen kitöltött, magyar nyelvű jótállási jegyet, amely
- tartalmazza a vásárolt termék típusát, gyártási számát
- az eladó nevét, és aláírását, pecsétjét
- a vásárló nevét, adatait
- a vásárlás dátumát

Jelentse be a hibát
Írjon nekünk e-mailt, hívja fel központi számunkat, vagy töltse ki online hibabejelentőnket.

Adja le készülékét szervizeinkben, vagy vegye igénybe futárszolgáltatásainkat
Budapesti és Budaörsi telephelyeinken kívül Igénybe tudja venni futárszolgáltatásunkat a készülék szervizbe juttatásához. A szállítási költség bruttó 1.250 Ft. A javítás befejeztével a készüléket díjtalanul visszaszállítatjuk az ön részére. A futárszolgáltatást az alábbi elérhetőségen tudja megrendelni: sprinter-szerviz@chs.hu

Milyen dokumentumokat hozzon magával / helyezzen el a futárral küldendő csomagban?
- Az érvényesen kitöltött, jótállási jegyet
- A vásárlást igazoló blokkot, számlát (másolatát)
- Amennyiben van – hibaleírást, hibakódot, esetleg fényképet, videót, egyéb dokumentációt a hibáról