HP márkaszerviz



A C Szerviz a HP Compaq, Elitebook és Probook notebookok, valamint az Elitebook Tab készülékek garanciális márkaszervize.
1

1. lépés

Ellenőrizze a garancia érvényességét
2

2. lépés

Jelentse be a hibát
3

3. lépés

Juttassa el készülékét szervizünkbe
4

4. lépés

Csatoljon minden szükséges dokumentumot

Legújabb katalógus:

HP

Országos partneri hálózat

Futárszolgálatunk az ország egész területén működik, illetve kiterjedt országos partneri hálózattal rendelkezünk.

1. Ellenőrizze a garancia érvényességét

Keresse meg a vásárlást igazoló blokkot, számlát (másolatát) és az érvényesen kitöltött, magyar nyelvű jótállási jegyet, amely

  • tartalmazza a vásárolt termék típusát, gyártási számát
  • az eladó nevét, és aláírását, pecsétjét
  • a vásárló nevét, adatait
  • a vásárlás dátumát

2. Jelentse be a hibát

Írjon nekünk e-mailt, hívja fel központi számunkat, vagy töltse ki online hibabejelentőnket.

3. Adja le készülékét szervizeinkben, vagy vegye igénybe futárszolgáltatásainkat

Budapesti és Budaörsi telephelyeinken kívül Igénybe tudja venni futárszolgáltatásunkat a készülék szervizbe juttatásához. A szállítási költség bruttó 1.250 Ft. A javítás befejeztével a készüléket díjtalanul visszaszállítatjuk az ön részére. A futárszolgáltatást az alábbi elérhetőségen tudja megrendelni: sprinter-szerviz@chs.hu

4. Milyen dokumentumokat hozzon magával / helyezzen el a futárral küldendő csomagban?

  1. Az érvényesen kitöltött, jótállási jegyet
  2. A vásárlást igazoló blokkot, számlát (másolatát)
  3. Amennyiben van – hibaleírást, hibakódot, esetleg fényképet, videót, egyéb dokumentációt a hibáról

Ha garanciája már nem érvényes, vegye igénybe térítéses javításunkat!

Hívja központi telefonszámunkat:   +36 1 451 35 80


Írjon központi e-mail címünkre   szerviz@chs.hu